Wujaszek Fericze pokonuje uczestnika programu Love Island

Wujaszek Fericze daje lekcje sztuk walki młodemu celebrycie z programu Love Island na gali Dragon Fight Night 7.

Kamil Jagielski na początku rundy skraca dystans i atakuje niskimi kopnięciami. Krzysztof Ferenc natomiast idzie po zapasy i dociska Kamila do siatki. Jednakże były uczestnik programu Love Island wychodzi szybko z klinczu i nawet prowokuje Wujaszka Fericze, pokazując mu język. Następnie Ferenc stara się zamachowym sierpem trafić Jagielskiego, jednakże jego ciosy w większości prują powietrze, gdyż Kamil korzysta ze swoich warunków fizycznych i dobrze się odchyla. Końcówka rundy to już całkowita dominacja Jagielskiego.

Krzysztof Ferenc skraca dystans, jednakże Jagielski dobrze z defensywy odgryza się kombinacją ciosów podbródkowych i prostych. Po chwili, panowie jednak zwalniają tempo. Wujaszek Fericze wyprowadza później mocny obszerny sierpowy, który nie robi na Jagielskim zbytniego wrażenia. Pod koniec rundy Kamil podkręca tempo, jednakże Fericze broni się zapasami i runda kończy się klinczem przy siatce.

Ostatnią rundę rozpoczyna Jagielski od mocnego kopnięcia. Natomiast Ferenc ponownie uruchamia swoje zapasy i spycha pod siatkę Kamila. Następnie zmęczony Jagielski kroczy w zwolnionym tempie po oktagonie, a Wujaszek Fericze stara się go dopaść i skończyć przed czasem. Mocne obszerne overhandy spadają na głowę celebryty, jednakże ten cały czas utrzymuje się na nogach. Runda kończy się zwycięsko dla Fericze, gdyż jego rywal w tej rundzie nie zadaje ani jednego ciosu.

Wujaszek Fericze pokonuje przez niejednogłośną decyzję sędziów Kamila Jagielskiego (29-28 Ferenc , 30 -27 Jagielski , 29-28 Ferenc)

Udostępnij w mediach

Pomysłodawca, redaktor naczelny i wydawca portalu Gladiators. Śledzi sporty walki praktycznie od dziecka, a od niespełna trzech lat również opisuje je jako dziennikarz. Prywatnie lubi horrory, książki prof. Michio Kaku o fizyce kwantowej oraz włoską kuchnię. Zawodowo poza dziennikarstwem zajmuje się również organizacją eventów i marketingiem.

Opublikuj komentarz