UFC i Meta łączą siły…

Federacja UFC weszła we współpracę z właścicielem Facebooka spółką Meta. Porozumienie ma zapewnić udostępnianie MMA większej liczbie osób na całym świecie.

Meta wprowadzi innowacyjną „promocję” UFC

UFC oficjalnie ogłosiło wejście we współpracę ze spółką Meta. Nowe wieloletnie partnerstwo ma umożliwić korzystanie federacji z platform, produktów i usług spółki takich jak: Meta AI, Facebook, Instagram, WhatsApp i Threads.

Meta ma najwybitniejsze umysły w dziedzinie technologii i zamierza przenieść zaangażowanie fanów na wyższy poziom. – mówi Dana White w oświadczeniu.

Marka Meta również ma pojawić się w licznych transmisjach organizacji. Natomiast platforma Threads ma zostać wykorzystana przez TKO do wyświetlania ekskluzywnych materiałów o federacji Ultimate Fighting Championship.

Uwielbiam ten sport I nie mogę się doczekać współpracy z UFC, aby pozwolić fanom doświadczyć go na nowe sposoby. – mówi CEO Meta, Mark Zuckerberg.

Udostępnij w mediach

Pomysłodawca, redaktor naczelny i wydawca portalu Gladiators. Śledzi sporty walki praktycznie od dziecka, a od niespełna trzech lat również opisuje je jako dziennikarz. Prywatnie lubi horrory, książki prof. Michio Kaku o fizyce kwantowej oraz włoską kuchnię. Zawodowo poza dziennikarstwem zajmuje się również organizacją eventów i marketingiem.

Opublikuj komentarz