Federacja UFC weszła we współpracę z właścicielem Facebooka spółką Meta. Porozumienie ma zapewnić udostępnianie MMA większej liczbie osób na całym świecie.
Meta wprowadzi innowacyjną „promocję” UFC
UFC oficjalnie ogłosiło wejście we współpracę ze spółką Meta. Nowe wieloletnie partnerstwo ma umożliwić korzystanie federacji z platform, produktów i usług spółki takich jak: Meta AI, Facebook, Instagram, WhatsApp i Threads.
– Meta ma najwybitniejsze umysły w dziedzinie technologii i zamierza przenieść zaangażowanie fanów na wyższy poziom. – mówi Dana White w oświadczeniu.
Marka Meta również ma pojawić się w licznych transmisjach organizacji. Natomiast platforma Threads ma zostać wykorzystana przez TKO do wyświetlania ekskluzywnych materiałów o federacji Ultimate Fighting Championship.
– Uwielbiam ten sport I nie mogę się doczekać współpracy z UFC, aby pozwolić fanom doświadczyć go na nowe sposoby. – mówi CEO Meta, Mark Zuckerberg.
Udostępnij w mediach
Opublikuj komentarz