Julia Szeremeta wchodzi do finału turnieju o Puchar Świata

Julia Szeremeta zdecydowanie pokonała Ulzhan’e Sarsenbek przez jednogłośną decyzję sędziów. Zwycięstwo zapewniło Polce awans do finału turnieju.

Runda 1: Julia Szeremeta zajmuje środek ringu i rozpoczyna walkę w swoim oryginalnym stylu. Po chwili jednak nadziewa się na dwa mocne prawe proste. Ulzhan Sersenbek po tej akcji zmienia pozycję. Później na odejściu Szeremeta świetnie trafia ciosem kontrującym, a potem fantastycznie unika zamaszystych sierpowych Ulzhan. Panie nonszalancko podchodzą do siebie z opuszczonymi rękami i po chwili wchodzą w wymianę. Julia Szeremeta wygrywa tę rundę u wszystkich sędziów.

Runda 2: Polka rozpoczyna rundę od lewego prostego i po chwili świetnie przepuszcza akcję Ulzhan. Następnie wyprowadza prawy kontrujący. Później Polka w tempo wyprowadza kontrujący lewy i za chwilę dokłada prawy. Szeremeta w tej rundzie wydaje się być już całkowicie rozluźniona. Unika ona ciosów rywalki i ewidentnie zaczyna bawić się nią w ringu. Do ciosów kontrujących w tej rundzie Polka również dorzuca lewe haki na tułów.

Runda 3: Julia Szeremeta w ostatniej rundzie dużo poświęca czasu na badanie swojej rywalki. Świetnie również operuje lewym prostym. Następnie mamy wymianę w półdystansie, w której Ulzhan bije mocny bezpośredni prawy. Polka wciąga potem w defensywę Sarsenbek i wyprowadza celne ciosy kontrujące. Pod koniec rundy Polka dobrze balansuje ciałem i unika kilku soczystych sierpów Ulzhan.

Zrzut-ekranu-2025-04-5-o-00.07.40-1024x519 Julia Szeremeta wchodzi do finału turnieju o Puchar Świata

Wynik: Julia Szeremeta pokonuje przez jednogłośną decyzję sędziów (4x 30-27, 30-26) Ulzhan Sarsenbek.

Udostępnij w mediach

Pomysłodawca, redaktor naczelny i wydawca portalu Gladiators. Śledzi sporty walki praktycznie od dziecka, a od niespełna trzech lat również opisuje je jako dziennikarz. Prywatnie lubi horrory, książki prof. Michio Kaku o fizyce kwantowej oraz włoską kuchnię. Zawodowo poza dziennikarstwem zajmuje się również organizacją eventów i marketingiem.

Opublikuj komentarz